- Termin zoizyty umawiamy wyłącznie telefonicznie lub osobiście.
- Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przyjście na wizytę. tolerowane jest maksymalnie 15 min spóźnienia (po tym czasie wizyta automatycznie zostaje anulowana).
- Obowiązkiem każdego Klienta jest potwierdzenie spotkania maksymalnie do zamknięcia salonu dnia Brak potwierdzenia równoznaczne jest z automatycznym anulowaniem wizyty.
- W przypadku nie stawienia się na umówioną wizytę bez żadnej informacji przynajmniej na 24h przed umówionym terminem, Klient zobowiązany jest do uiszczenia zadatku w wysokości 30% ceny usługi przy zapisie na kolejny termin.
- Zadatek przepada w momencie nie stawienia się na wizytę bez uprzedzenia.
- w przypadku przełożenia terminu zadatek zostaje przepisany do nowego terminu.
- cena zostaje rozliczona po wykonanej usłudze.
- Płatność odbywa się tylko i wyłącznie od razu po wykonanej usłudze, gotówką.
- W wybranych dniach będzie można umówić się po godzinach otwarcia Salonu, w Niedzielę bądź Święta Koszt takiej usługi będzie wynosił 200%.
- Reklamacja przyjmowana i rozpatrywana jest do S dni od wykonania usługi.
- rozpatrywana jest indywidualnie
- reklamacja nie jest przyznawana jeśli usługa była wykonana po innej stylistce.
- Cena korekty znajdująca się w cenniku usług dotyczy wykonywania korekt maksymalnie do 3 tygodni. Po tym czasie cena usługi może wzrosnąć.
- Rezerwacja wizyty jest jednoznaczna ze złożeniem oświadczenia przez Klienta o braku przeciwwskazań medycznych oraz zdrowotnych do wykonywania zabiegu.
- Ceny zawarte w cenniku nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie (w przypadku umówienia się z klientem na konkretną cenę usługi zostaje bez zmian).
- Bony podarunkowe są ważne przez okres 3 miesięcy od zakupu. Nie trzeba wykorzystywać całej kwoty przy pierwszej wizycie (nie przepada) Jeśli ceny usług w salonie ulegną zmianie obowiązywać będą aktualne ceny podczas wykorzystania Bonu.
- Klient umawiając się na wizytę w Salonie zobowiązany jest podać prawdziwe imię i nazwisko oraz aktualny numer telefonu. W przypadku gdy tożsamość lub wiek klienta podlega wątpliwości obsługa salonu może poprosić o okazanie dokumentu tożsamości wraz ze zdjęciem.
- Promocja i rabaty nie łączą się.
- Za przedmioty pozostawione w salonie, obsługa ani Właściciel nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
- Na terenie całego obiektu zakazane jest:
- palenie papierosów oraz zażywanie środków odurzających
- wnoszenie i spożywanie napojów alkoholowych
- wprowadzanie psów i innych zwierząt