Regulamin salonu

  1. Termin zoizyty umawiamy wyłącznie telefonicznie lub osobiście.
  2. Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przyjście na wizytę. tolerowane jest maksymalnie 15 min spóźnienia (po tym czasie wizyta automatycznie zostaje anulowana).
  3. Obowiązkiem każdego Klienta jest potwierdzenie spotkania maksymalnie do zamknięcia salonu dnia Brak potwierdzenia równoznaczne jest z automatycznym anulowaniem wizyty.
  4. W przypadku nie stawienia się na umówioną wizytę bez żadnej informacji przynajmniej na 24h przed umówionym terminem, Klient zobowiązany jest do uiszczenia zadatku w wysokości 30% ceny usługi przy zapisie na kolejny termin.
  5. Zadatek przepada w momencie nie stawienia się na wizytę bez uprzedzenia.
    1. w przypadku przełożenia terminu zadatek zostaje przepisany do nowego terminu.
    2. cena zostaje rozliczona po wykonanej usłudze.
  6. Płatność odbywa się tylko i wyłącznie od razu po wykonanej usłudze, gotówką.
  7. W wybranych dniach będzie można umówić się po godzinach otwarcia Salonu, w Niedzielę bądź Święta Koszt takiej usługi będzie wynosił 200%.
  8. Reklamacja przyjmowana i rozpatrywana jest do S dni od wykonania usługi.
    1. rozpatrywana jest indywidualnie
    2. reklamacja nie jest przyznawana jeśli usługa była wykonana po innej stylistce.
  1. Cena korekty znajdująca się w cenniku usług dotyczy wykonywania korekt maksymalnie do 3 tygodni. Po tym czasie cena usługi może wzrosnąć.
  2. Rezerwacja wizyty jest jednoznaczna ze złożeniem oświadczenia przez Klienta o braku przeciwwskazań medycznych oraz zdrowotnych do wykonywania zabiegu.
  3. Ceny zawarte w cenniku nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie (w przypadku umówienia się z klientem na konkretną cenę usługi zostaje bez zmian).
  4. Bony podarunkowe są ważne przez okres 3 miesięcy od zakupu. Nie trzeba wykorzystywać całej kwoty przy pierwszej wizycie (nie przepada) Jeśli ceny usług w salonie ulegną zmianie obowiązywać będą aktualne ceny podczas wykorzystania Bonu.
  5. Klient umawiając się na wizytę w Salonie zobowiązany jest podać prawdziwe imię i nazwisko oraz aktualny numer telefonu. W przypadku gdy tożsamość lub wiek klienta podlega wątpliwości obsługa salonu może poprosić o okazanie dokumentu tożsamości wraz ze zdjęciem.
  6. Promocja i rabaty nie łączą się.
  7. Za przedmioty pozostawione w salonie, obsługa ani Właściciel nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
  8. Na terenie całego obiektu zakazane jest:
    1. palenie papierosów oraz zażywanie środków odurzających
    2. wnoszenie i spożywanie napojów alkoholowych
    3. wprowadzanie psów i innych zwierząt
Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this